Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Let op: In het geval van spoed of mankementen raden wij u aan om eerst telefonisch contact op te nemen voordat u deze bij een fietsenmaker gaat verhalen of laat maken! Ook raden wij u aan om niet aan de fiets te sleutelen mocht het zo zijn dat u er kosten aan wilt verhalen! Gezien het feit dat wij dan om bewijs stukken vragen d.m.v. foto’s of video’s!

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

U kunt ons mailen via info@nieuwefiets-kopen.nl.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar H&H Dutch Bikes bij is aangesloten.