Bestelling wijzigen

Uiteraard is het mogelijk om een bestelling te wijzigen bij ons. Houd er wel rekening mee dat wij ons uiterste best doen om uw fiets zo snel op de post te doen. Als u iets wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zolang je fiets of het pakket ons magazijn nog niet heeft verlaten kunnen wij je bestelling direct wijzigen.

Annuleren
Als u een bestelling wilt annuleren is dat uiteraard jammer. Maar wij snappen dat het soms gewoon niet anders is. Is je bestelling nog niet onderweg, dan kun je deze annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice.

Mocht het zijn dat je fiets al onderweg is en kunt u niet anders dan annuleren? Dan kunt u het pakket gewoon weigeren en komt deze in aanmerking voor retourneren. Geef aan de bezorger door dat je de fiets of het pakket niet wilt hebben en dat je deze wilt retourneren. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is uiteraard niet kosteloos. In dit geval zijn de kosten voor het verzend- en retourneren voor u. Dat kosten zijn tussen de € 20 ~ 35 euro, afhankelijk van uw aankoop.

Mocht je het bedrag reeds vooruitbetaald hebben, dan wordt het bedrag binnen 3 werkdagen, nadat het product terug is bij ons, terug gestort op je rekening. 

Let Op: Bij het retourneren van een aankoop is het van belang dat het product ongebruikt en onbeschadigd moet wezen!